Naše usluge
Postavite vrhunske standarde poslovanja
Razvijamo kreativne strategije kojima podižemo kvalitetu turističkih objekta te optimiziramo troškove i prihode. Pomažemo vam prepoznati snage vašeg poslovanja kako biste prepoznali mogućnosti i postavili ciljeve usmjerene na njegovu optimizaciju. Postignite rezultate, poboljšajte svoju reputaciju, izazovite emociju.
AEGO pomaže hotelskim lancima i nezavisnim turističkim objektima postaviti vrhunski standard poslovanja, koji će omogućiti visoku razinu usluge.
Nove standardne operativne procedure (SOP) uštedjet će vam radno vrijeme, učiniti vaše radnike produktivnijima, pokazati vam optimalno upravljanje svim vašim odjelima, dozvoljavajući da se usredotočite na ono što je zaista važno, a to je vođenje hotela na stručan i profitabilan način. Zauzimamo stav da je poslovni uspjeh rezultat stručno i kvalitetno postavljenih standarda rada uz redovitu provedbu i kontrolu. Implementacija SOP-a povećava uspješnost poslovanja, ali i vraća dignitet hotelijerstvu i svim osobama uključenim u proces.
Kao tvrtka za hotelsko savjetovanje, usredotočeni smo na stvaranje turističkih objekta visokih performansi kroz jedinstvena ugostiteljska iskustva i pružanje visokokvalitetne i osobne korisničke usluge.
Prilagođavamo se vašim potrebama
Ako vas zanimaju strategije i načini upravljanja hotelom, koncepti upravljanja hotelom, uloga i odgovornosti viših djelatnika u hotelu, različiti pristupi vođenju, motivacija (teorijski motivacija, mjerenje motivacije i mjerenje zadovoljstva), organizacija hotela i hotelske službe, organizacijska struktura hotela, osiguranje i sigurnost hotela, kriteriji efikasnosti poslovanja i slični segmenti hotelskog poslovanja, na pravom ste mjestu.
Naše usluge
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA I SOP
Imate novi turistički objekt i niste upućeni kako ga pravilno postaviti ili želite unaprijediti postojeći? Mi Vam dostavljamo dokument koji određuje pravila ponašanja, dnevne zadatke i postupke u upravljanju turističkim objektom u skladu sa zakonom i prema načelima tvrtke AEGO. Pravilno postavljene standardne operativne procedure vam omogućuju da se istaknete na tržištu i isporučite vrhunsku kvalitetu usluge, personaliziranu upravo za vaš objekt.
1 -
SAVJETOVANJE I PREDLOŽAK UGOVORA ZA RADNO MJESTO
Pri zapošljavanju odgovornih osoba koje su zadužene za vođenje turističkog objekta, od iznimne je važnosti prilagoditi ugovor o radu prema stručnim procesima i odgovornostima. Uz savjetovanje pri odabiru kandidata i prije pristupanja zapošljavanju, AEGO nudi personalizirani predložak standardnog Ugovora o radu / Menadžerskog ugovora, koji je sastavljen u suradnji s odvjetnikom tvrtke.
2 -
ZAPOŠLJAVANJE, ODABIR KANDIDATA
Odabir kvalitetnog kadra je najvažniji segment pri isporuci vrhunske kvalitete usluge u turističkom objektu. AEGO nudi savjetovanje pri odabiru top managementa. Mi znamo kako odabrati idealnog kandidata za vaš objekt, ali je i naša prednost što znamo što takvom kandidatu trebate ponuditi.
3 -
PRIJEDLOG PRODAJNIH CIJENA – CJENIK
Ne znate kako odrediti cijenu vaše usluge niti njenu realnu vrijednost na današnjem tržištu? Mi ćemo vam pomoći izabrati suvremeniji vid analize tržišta uz pravilnu prodajnu strategiju.
4 -
PROCJENA PRIHODA / TROŠKOVA
Profitabilnost turističkog objekta je jedna od najvažnijih stavki poslovanja. Njeni pokazatelji su prihodi i troškovi, te njihova pravilna procjena za narednu godinu. Angažirajte nas da vam pomognemo utvrditi ključ raspodjele i postavimo pravilno poslovanje vašeg objekta.
5 -
ANALIZA UVJETA ZA KATEGORIZACIJU
Ako ne znate kako bi kategorizirali vaš novi turistički objekt ili rekategorizirali postojeći, tu smo za vas. Kako bi se izbjegle pogreške koje mogu prethoditi kategorizaciji objekta i kako bi se obuhvatile sve potrebne radnje da bi se zadovoljio Pravilnik o kategorizaciji, AEGO sa svojim stručnim timom revidira turistički projekt, uspoređuje željenu kategoriju s onom koja je realna, te savjetuje pri odabiru kategorije.
6 -
MYSTERY GUEST
Želite znati kako se odvijaju radni i uslužni procesi u vašem objektu kad niste prisutni? Nudimo vam uslugu "Mystery guest" u svrhu otkrivanja autentičnog customer experience management-a. Ovaj proces nije fokusiran isključivo na interakciju gosta i radnika u objektu, već na cjelokupno iskustvo gosta (tzv. customer experience management) na koje osim osoblja u objektu utječu i prostor, čistoća, value for money način pružanja usluge i ostalo.
7 -
CONSULTING
Naš tim stručnjaka je na raspolaganju da vas savjetuje za sve operativne i decision making procese u vašem turističkom objektu. Niste sigurni koje dobavljače odabrati, osnovna sredstva ili potrošni materijal? Ne znate kako motivirati svoje zaposlenike? Ugovorite s nama sastanak i zajedno ćemo definirati sve potrebne izmjene jer AEGO nudi i uslugu paušalnog savjetovanja gdje smo dostupni za vas 24h dnevno za razna pitanja putem telefona ili maila.